Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54413
Назва: Технології та засоби для розробки CRM-систем
Автори: Росінська, Г.П.
Брановицька, І.В.
Ключові слова: інформаційні ресурси
база даних
веб-додаток
об’єктно-орієнтований підхід
програмний проект
обробка даних
Дата публікації: жов-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Росінська Г.П., Брановицька І.В, Технології та засоби для розробки CRM-систем // Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу: Тези доповідей міжнародної науково-технічної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 46
Короткий огляд (реферат): CRM-система (Customer Relationship Management) направлена на вивчення ринку і конкретних потреб клієнтів. CRM-системою можна вважати будь-який варіант контролю та обліку, який допоможе покращити взаємодію з клієнтами. На сьогодні CRMсистема – це спеціальне програмне забезпечення для управління взаємовідносинами зі споживачами через веб-додаток.
Опис: Використані джерела: 1. Kucheriava O., Bachynska L., Holeho N. Applying an aspectoriented approach when developing an e-commerce system, International Journal of Emerging Technology and Advanced Engineering, vol. 11, Issue 5, pp 9–16, May 2021.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54413
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІТЛА-2021_Росінська Г.П. Брановицька І.В.pdf279.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.