Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54335
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРябокучма, Аліна Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-02-05T16:15:11Z-
dc.date.available2022-02-05T16:15:11Z-
dc.date.issued2021-12-29-
dc.identifier.citationРябокучма А.В. Інноваційні комунікативні тенденції у сфері надання послу.– Кваліфікаційна магістерська робота на правах рукопису.- НАУ. Київ. 2021 р. - 95 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54335-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 25.05.2021р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник дипломної роботи: к. філос. н., доц. Пода Т.А.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі, виявлено що «інноваційна комунікація» в сфері услуг визначається як форма протікання змін, що стосуються розробки, створення та розповсюдження послуг, що дозволяють отримати суттєвий соціальний та економічний ефект; обґрунтовано, що для сфери послуг першочергове значення має впровадження інновацій, спрямованих на розробку нових послуг, їх вдосконалення, розширення сфери їх застосування; уточнено трирівнева структуру надання послуги як комунікації з приводу блага, діяльності та відносин між кінцевим споживачем та постачальником послуги. Виявлено, що окрема послуга, виступаючи одночасно благом, діяльністю та ставленням, у процесі надання набуває невід’ємну якісної характеристики, фіксує зворотний зв’язок у формі інформаційного обміну; виявлено, що інновації змінюють суспільне життя, мають комплексних характер, виникають у процесі організації та здійснення інноваційної діяльності й закінчуються успішним упровадженням інноваційних продуктів у сферу надання послуг зокрема; виявлено та систематизовано передумови цифрової комунікативної трансформації сфери послуг на основі платформізації, а також пов’язаної з ним трансформації моделей комунікації та бізнес-моделей у напрямку їх сервісизації; показано, що техніка сторітеллінгу є інноваційним комунікативним механізмом, що включає споживача послуги в саму послугу за допомогою медіа-потенціалу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectінноваційна комунікаціяuk_UA
dc.subjectсфера надання послугuk_UA
dc.subjectпостіндустріальне суспільствоuk_UA
dc.subjectсторітеллінгuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleІнноваційні комунікативні тенденції у сфері надання послугuk_UA
dc.typeLearning Objecten
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рябокучма Кваліфікаційна_робота.pdf897.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.