Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54330
Название: Комунікативна роль інституту туризму в сучасному суспільстві
Авторы: Саладіс, Інна Владиславівна
Ключевые слова: інститут туризму
дипломна робота
Дата публикации: дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Саладіс І.В. Комунікативна роль інституту туризму в сучасному суспільстві. – Кваліфікаційна магістерська робота на правах рукопису.- НАУ. Київ. 2021 р. - 98 с.,
Краткий осмотр (реферат): У роботі уточнено специфіку туризму як соціального інституту в контексті процесу його становлення; проаналізовано специфічні форми комунікації у діяльності соціального інституту туризму; з’ясовано проблемне поле комунікативних процесів міжнародного та внутрішнього туризму; проведено аналіз потенціалу туризму у реалізації Цілей сталого розвитку; розкрито потенціал внутрішнього туризму для виведення України на траєкторію сталого розвитку; показано, що брендинг — ефективний комунікативний механізм підвищення привабливості туристської дестинації в умовах реалізації Цілей сталого розвитку.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 25.05.2021р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник: к.філос.н., доцент Абисова М.А.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54330
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри філософії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Cаладіс кваліфікаційна робота.pdfКваліфікаційна робота1.15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.