Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54283
Title: Професійна самореалізація психолога в практичній діяльності
Other Titles: Profesní seberealizace psychologa v praxi
Authors: Помиткіна, Любов Віталіївна
Pomitkina, Lyubov
Keywords: професійна самореалізація
професія психолога
практична діяльність
Issue Date: 2021
Publisher: Vědecká perspektiva
Citation: Помиткіна Л.В. Професійна самореалізація психолога в практичній діяльності Moderní aspekty vědy: XІV. Díl mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2021. С. 27-36.
Abstract: У професійній діяльності переважної більшості людей настає час, коли професійні знання, вміння й навички досягають найбільшої функціональності й ефективності, саме тоді фахівець стає професіоналом своєї справи. Вчені визначають цей період як здійснення професійної самореалізації особистості. Процес самореалізаціі особистості в кожній професії має свої особливості, закономірності, періоди здійснення тощо. А, зокрема, професійну самореалізацію психолога-викладача вищого навчального закладу вважаємо досить складною справою.Як відомо, наука психологія надає поглиблені знання про індивідуальну й неповторну природу особистості, та шляхи й методи надання їй психологічної підтримки, психокорекції чи психореабілітації. Отримуючи дипломи бакалавра та магістра з психології, майбутні психологи мають зробити вибір, а точніше, прийняти рішення, про подальшу практичну діяльність відповідно, по-перше, до конкретної спеціалізації в психології, по-друге, до власних індивідуально-психологічних та психофізіологічних якостей, що представляють необхідний набір ПВЯ (професійно важливих якостей) для успішної діяльності.
V profesní činnosti naprosté většiny lidí nastává doba, kdy odborné znalosti, dovednosti a schopnosti dosahují největší funkčnosti a efektivity, tehdy se odborník stává profesionálem ve svém oboru. Vědci toto období definují jako realizaci profesní seberealizace jedince. Proces seberealizace jednotlivce v každé profesi má své charakteristiky, zákonitosti, období realizace a další. A zejména profesní seberealizaci psychologa-pedagoga vysoké školy považujeme za poměrně náročný úkol.
Description: 1. Занюк С.С. Психoлoгия мoтивации. – К.: Эльга-Н; Ника-Центр, 2001. – 352 с. 2. Климoв Е.А. Пути в прoфессиoнализм: Учеб. пoсoбие. – М.: Флинта, 2003. – 320 с. 3. Пoмыткин Э.А. Oнтoгенетическoе измерение развития личнoсти прoфессиoнала / YEARBOOK OF INTERNATIONAL UNIVERSITY COLLEGE. – Volume VII. – TENTH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE «EDUCATIONAL MANAGEMENT: EFFECTIVE PRACTICES», Scientific Research and Creativity, 2014. – Dobrich: International University College, Bulgaria, 2014. – Р. 284-287. 4. Пoмиткiна Л. В., Пoмиткiн Е.O. Психoлoгiя праці і відпочинку: пiдручник [для студ. вищ. навч. закл.] / Любoв Вiталiївна Пoмиткiна, Едуард Oлександрoвич Пoмиткiн. – К.: ТОВ «Альфа-ПК», 2019. – 322 с. 5. Помиткіна Л.В. Психодинамічна неконгруентність особистості: діагностика, корекція та консультування: Монографія. – К.: Книжкове видавництво НАУ, 2007. – 180 с. 6. Роджерс К. Взгляд на психотерапию. Становление человека. – М.: Изд. Группа «Прогресс», «Универс», 1994. – 480 с. 7. Хвoстенкo Тетяна. Емoцiйний iнтелект як передумoва успiшнoї кар’єри. 03.01.2014 – [Електрoнинй ресурс] – Режим дoступу: http://www.business-territory.com/articles/emotsiinii-intelekt-yak-peredumova-uspishnoi-kar%E2%80%99%D1%94ri 8. Grandey, A. A. (2000). Emotional regulation in the work place: A new way to conceptualize emotional labor. Journal of Occupational Health Psychology, 5, 95–110.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54283
http://perspectives.pp.ua/public/site/mono/monography-14.pdf
Appears in Collections:Сучасні аспекти науки: Міжнародна колективна монографія (Moderní aspekty vědy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Помиткіна Л.В..pdf268.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.