Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54221
Название: | Підготовка майбутніх викладачів технічного закладу вищої освіти до інноваційної освітньої діяльності |
Авторы: | Стеценко, Ольга |
Ключевые слова: | дипломна робота технічний заклад вищої освіти викладач інноваційна освітня діяльність педагогічні умови інноваційна технологія модель інноваційної підготовки |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Стеценко О. Підготовка майбутніх викладачів технічного закладу вищої освіти до інноваційної освітньої діяльності. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності «Освітні, педагогічні науки». - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 104 с. |
Краткий осмотр (реферат): | У кваліфікаційній роботі розкрито особливості підготовки майбутніх викладачів технічного закладу вищої до інноваційної освітньої діяльності на основі аналізу ОПП «Інноваційні педагогічні технології в закладах вищої технічної освіти» та «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті», зокрема виокремлено інтегральну, загальні та фахові компетентності, необхідні для підготовки до інноваційної освітньої діяльності магістрантами освітніх, педагогічних наук, зорієнтованих на викладацьку діяльність у ЗВТО. Проаналізовано стан здійснення цієї підготовки, виділено причини застосування інноваційної освітньої діяльності та інтегрування її в традиційну форму навчання і професійної підготовки студентів технічного вишу, обгрунтовано методологічні підходи та принципи її здійснення. Описано педагогічні умови, які сприяють удосконаленню підготовки майбутніх викладачів технічного закладу вищої освіти до інноваційної освітньої діяльності, ними є: спрямованість науково-педагогічних працівників на якісну професійну підготовку студентів до інноваційної освітньої діяльності; інноваційно спрямований зміст підготовки майбутнього викладача ЗВТО; широке застосування інноваційних освітніх технологій у процесі професійної підготовки магістрантів з освітніх, педагогічних наук. Проаналізовано компоненти структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх викладачів закладів вищої технічної освіти до педагогічної діяльності з використанням технологій змішаного навчання. Ними є: методологічно-цільовий, змістово-процесуальний і діагностично-результативний блоки. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що вони можуть бути використані для розроблення нормативної та варіативної складових освітніх програм професійної підготовки викладачів у технічних закладах вищої освіти, у лекціях, методиках навчання, в дослідженнях здобувачів освітніх і наукових рівнів. |
Описание: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 01 Освіта / Педагогіка, спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньо-професійна програма «Інноваційні педагогічні технології в закладах вищої технічної освіти». Керівник проекту: доктор педагогічних наук, професор Барановська Лілія Володимирівна |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54221 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стеценко О.М. .pdf | Дипломна робота | 841.7 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.