Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54218
Назва: Підготовка майбутнього викладача технічного університету до формування професійної компетентності в бакалаврів з авіаційного транспорту
Автори: Бровко, Станіслав
Ключові слова: дипломна робота
професійна компетентність
викладач технічного університету
бакалаври з авіаційного транспорту
педагогічні умови
модель інноваційної підготовки
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Бровко С. Підготовка майбутнього викладача технічного університету до формування професійної компетентності в бакалаврів з авіаційного транспорту. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності «Освітні, педагогічні науки». - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 87 с.
Короткий огляд (реферат): Результати кваліфікаційної роботи свідчать про те, що підготовка майбутнього викладача технічного університету до науково-педагогічної діяльності є актуальною проблемою педагогіки вищої школи. Для формування професійної компетентності в майбутніх бакалаврів авіаційного транспорту йому необхідна ґрунтовна освіта зі створенням відповідних педагогічних умов на основі інноваційної моделі. У процесі педагогічного дослідження було проведено контатувальний і формувальний етапи педагогічного експерименту з удосконалення зазначеної підготовки шляхом її інноваційного методологічного, змістового та методичного забезпечення. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що обґрунтовано, розроблено, впровадженота перевірено ефективність структурно-функціональної моделі підготовки викладачів технічного університету до формування професійної компетентності у майбутніх бакалаврів з авіаційного транспорту, складовими якої визначено цільовий, методологічний, змістово-процесуальний та оцінно-результативний блоки; уточнено та обґрунтовано педагогічні умови формування цієї компетентності: спрямованість майбутніх викладачів на науково-педагогічну діяльність зі студентами авіаційних спеціальностей з використанням компетентнісного підходу; інтеграція ґрунтовних знань майбутніх викладачів з педагогіки вищої школи та відповідної технічної спеціальності; використання інноваційних освітніх технологій компетентнісної, студентоцентрованої та розвивальної орієнтованості; уведено до наукового обігу поняття «професійна компетентність майбутнього викладача з авіаційного транспорту». Практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що вони можуть бути використані для розроблення нормативної та варіативної складових освітніх програм професійної підготовки викладачів в авіаційному та інших галузевих ЗВТО; у лекціях, методиках навчання, в дослідженнях здобувачів освітніх і наукових рівнів.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 01 Освіта / Педагогіка, спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньо-професійна програма «Інноваційні педагогічні технології в закладах вищої технічної освіти». Керівник проекту: доктор педагогічних наук, професор Барановська Лілія Володимирівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54218
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бровко С.C. .pdfДипломна робота738.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.