Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54062
Назва: | Булінг: теоретичний психологічно-статистичний аналіз проблеми |
Автори: | Лич, Оксана Миколаївна Білик, Людмила Вікторівна |
Ключові слова: | булінг теоретичний аналіз проблема психологія |
Дата публікації: | 1-кві-2020 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Лич О.М., Білик Л.В. Булінг: теоретичний психологічно- статистичний аналіз проблеми / О.М. Лич, Л.В. Білик // Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-3 квітня 2020 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2020. – C. 78-80 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження шкільного насильства обумовлено тим, що саме школа, шкільне середовище є одним із найважливіших інститутів соціалізації дітей, місцем, де формується та розвиваються її моральні та психологічні власти- вості. На даний момент в нашій країні ця проблема є недостатньо вивченою ні з теоретичної позиції, ні з практичної позиції. На жаль, явище шкільного насильст- ва або булінгу надзвичайно поширене в сучасній школі, як виявилось із засобів масової інформації. Однак, з тих чи інших причин, цю проблему частіше замовчують, приховують або не афішують випадки знущань, бо таке явище не прийня- то виносити на загальне обговорення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54062 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ) Політ. Гуманітарні науки. 2020 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Білик.pdf | 445 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.