Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54021
Назва: Подолання комунікаційних бар’єрів викладачами закладів вищої освіти в умовах змішаного освітнього процесу в контексті світової пандемії
Автори: Мельник, Наталія Іванівна
Ключові слова: комунікативні бар’єри
заклади вищої освіти
змішана форма організації освітнього процесу
викладачі
світова пандемія
Дата публікації: 20-лис-2020
Видавництво: Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : зб. наук. праць / за заг. ред. О. В. Ковтун. – К. : НАУ, 2020. – 397с.
Короткий огляд (реферат): Автором представлено аналіз особливостей організації освітнього процесу в закладах вищої освіти України, визначено основні причини виникнення комунікативних бар’єрів в нових умовах, пов’язаних із запровадженням карантинних заходів та вимушеним соціальним дистанціюванням. Представлено аналіз результатів проведеного міні-дослідження щодо проблем, з якими зустрічаються викладачі в умовах світової пандемії та окреслено вектори траєкторії змін з урахуванням отриманого в період жорсткого карантину досвіду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54021
ISSN: 978-617-7990-01-6
Розташовується у зібраннях:Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник Н І.pdf647.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.