Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54020
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДавиденко, Алла Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-01-20T10:36:31Z-
dc.date.available2022-01-20T10:36:31Z-
dc.date.issued2020-11-20-
dc.identifier.issn978-617-7990-01-6-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54020-
dc.description.abstractУ статті розглядається поняття фасилітації та роль викладача-фасилітатора в процесі подолання мовних та комунікативних бар'єрів студентів. Було зазначено, що викладач-фасилітатор формує глобальну довіру студентів до себе, тим самим, утворюючи атмосферу доброзичливості, сприяючи подолання страху помилки, мовних та комунікативних бар'єрів студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПодолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : зб. наук. праць / за заг. ред. О. В. Ковтун. – К. : НАУ, 2020. – 397с.uk_UA
dc.subjectфасилітаціяuk_UA
dc.subjectфасилітативне лідерствоuk_UA
dc.subjectподолання мовних бар’єрівuk_UA
dc.subjectподолання труднощів вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.titleФасилітативне лідерство як шлях до подолання мовних та комунікативних бар'єрів студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.14 - 057.4:009(063)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Давиденко матеріали на конференцію 2020.pdf412.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.