Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54020
Назва: Фасилітативне лідерство як шлях до подолання мовних та комунікативних бар'єрів студентів
Автори: Давиденко, Алла Олександрівна
Ключові слова: фасилітація
фасилітативне лідерство
подолання мовних бар’єрів
подолання труднощів вивчення іноземної мови
Дата публікації: 20-лис-2020
Видавництво: Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : зб. наук. праць / за заг. ред. О. В. Ковтун. – К. : НАУ, 2020. – 397с.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається поняття фасилітації та роль викладача-фасилітатора в процесі подолання мовних та комунікативних бар'єрів студентів. Було зазначено, що викладач-фасилітатор формує глобальну довіру студентів до себе, тим самим, утворюючи атмосферу доброзичливості, сприяючи подолання страху помилки, мовних та комунікативних бар'єрів студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54020
ISSN: 978-617-7990-01-6
Розташовується у зібраннях:Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Давиденко матеріали на конференцію 2020.pdf412.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.