Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаслужена, Алла Андріївна-
dc.date.accessioned2022-01-20T10:25:58Z-
dc.date.available2022-01-20T10:25:58Z-
dc.date.issued2020-11-20-
dc.identifier.issn978-617-7990-01-6-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54018-
dc.description.abstractРозглядаються психологічні аспекти дистанційного навчання. Зазначено залежність між психологічними типами студентів і особливістю сприйняття ними інформації. Представлено відмінності в засвоєнні інформації, в стилі відтворення інформації студентами в залежності від їх психотипів при вивченні іноземної мови.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПодолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : зб. наук. праць / за заг. ред. О. В. Ковтун. – К. : НАУ, 2020. – 397с.uk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпсихотипuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.titleПсихологічні аспекти дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.14 - 057.4:009(063)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Заслужена_тези.pdf660.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.