Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53995
Название: Моніторинг адаптації суб’єктів освітнього процесу у вищій школі до роботи і навчання в умовах пандемії COVID-19
Авторы: Ковтун, Олена Віталіївна
Ключевые слова: пандемія COVID-19
вплив
перехід до дистанціних форм навчання
моніторинг
Дата публикации: 20-ноя-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : зб. наук. праць / за заг. ред. О. В. Ковтун. – К. : НАУ, 2020. – 397с.
Краткий осмотр (реферат): Пандемія COVID-19 стала викликом, який зумовив необхідність стрімкого внесення змін в організацію освітнього процесу в закладах вищої освіти. Всі учасники освітнього процесу (адміністративний персонал, викладачі, студенти) повинні були адаптуватися до нових освітніх реалій. Моніторинг рівня адаптації сприятиме виокремленню недоліків для їх усунення та накопиченню позитивного досвіду для його поширення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53995
ISSN: 978-617-7990-01-6
Располагается в коллекциях:Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ковтун.docx18.85 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.