Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53962
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГармаш, Тетяна Андріївна-
dc.date.accessioned2022-01-18T11:01:30Z-
dc.date.available2022-01-18T11:01:30Z-
dc.date.issued2020-11-20-
dc.identifier.citationПодолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : зб. наук. праць / за заг. ред. О. В. Ковтун. – К. : НАУ, 2020. – 397с.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-7990-01-6-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53962-
dc.description.abstractУ статті розглянуто автономне навчання як одна з форм оволодіння студентами іноземною мовою під час самостійної роботи та проаналізовано технологію вивчення іноземної мови в тандемі. Визначено, що навчання в тандемі сприяє підвищенню рівня мовної компетентності, розвитку автономії та відповідальності за навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectавтономне навчанняuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectтандемне навчанняuk_UA
dc.titleДо питань автономії у вивченні іноземної мови: застосування тандем-методу в самостійній роботі студентаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.14 - 057.4:009(063)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гармаш_Тези_КІФЛ_2020.pdf400.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.