Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53962
Назва: До питань автономії у вивченні іноземної мови: застосування тандем-методу в самостійній роботі студента
Автори: Гармаш, Тетяна Андріївна
Ключові слова: автономне навчання
самостійна робота
тандемне навчання
Дата публікації: 20-лис-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : зб. наук. праць / за заг. ред. О. В. Ковтун. – К. : НАУ, 2020. – 397с.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто автономне навчання як одна з форм оволодіння студентами іноземною мовою під час самостійної роботи та проаналізовано технологію вивчення іноземної мови в тандемі. Визначено, що навчання в тандемі сприяє підвищенню рівня мовної компетентності, розвитку автономії та відповідальності за навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53962
ISSN: 978-617-7990-01-6
Розташовується у зібраннях:Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гармаш_Тези_КІФЛ_2020.pdf400.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.