Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53962
Назва: | До питань автономії у вивченні іноземної мови: застосування тандем-методу в самостійній роботі студента |
Автори: | Гармаш, Тетяна Андріївна |
Ключові слова: | автономне навчання самостійна робота тандемне навчання |
Дата публікації: | 20-лис-2020 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : зб. наук. праць / за заг. ред. О. В. Ковтун. – К. : НАУ, 2020. – 397с. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто автономне навчання як одна з форм оволодіння студентами іноземною мовою під час самостійної роботи та проаналізовано технологію вивчення іноземної мови в тандемі. Визначено, що навчання в тандемі сприяє підвищенню рівня мовної компетентності, розвитку автономії та відповідальності за навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53962 |
ISSN: | 978-617-7990-01-6 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гармаш_Тези_КІФЛ_2020.pdf | 400.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.