Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53962
Название: До питань автономії у вивченні іноземної мови: застосування тандем-методу в самостійній роботі студента
Авторы: Гармаш, Тетяна Андріївна
Ключевые слова: автономне навчання
самостійна робота
тандемне навчання
Дата публикации: 20-ноя-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : зб. наук. праць / за заг. ред. О. В. Ковтун. – К. : НАУ, 2020. – 397с.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто автономне навчання як одна з форм оволодіння студентами іноземною мовою під час самостійної роботи та проаналізовано технологію вивчення іноземної мови в тандемі. Визначено, що навчання в тандемі сприяє підвищенню рівня мовної компетентності, розвитку автономії та відповідальності за навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53962
ISSN: 978-617-7990-01-6
Располагается в коллекциях:Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гармаш_Тези_КІФЛ_2020.pdf400.82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.