Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53702
Назва: Система управління гелікоптером з розв’язкою керуючих впливів
Автори: Лук’янчук, Τетяна Βалеріївна
Ключові слова: вертолітний уніфікований автопілот
гіроветикаль
інерціальна навігаційна система
математична модель
пілотажно-навігаційний комплекс
літальний апарат
логарифмічна амплітудно-частотна характеристика
дипломна робота
Дата публікації: 23-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Лук’янчук Т. В. Система управління гелікоптером з розв’язкою керуючих впливів. – Кваліфікаційна робота, Національний авіаційний університет, – Київ, 2021, – 107 с.
Короткий огляд (реферат): Різна ступінь автоматизації та взаємодій пілота з автоматикою визначає різні способи управління повітряним судном: - ручне (штурвальне) управління з можливим застосуванням засобів часткової автоматизації (демпферів, автоматів стійкості, автоматів регулювання управління); - суто автоматичне управління, коли пілот повністю виключений з контуру управління й виконує функції більш високого рівня (задає програму та режим польоту; контролює стан ЛА та його систем, позакабінний простір; приймає оперативні рішення для перемикання режимів роботи САУ або вимикає САУ). Між цими граничними за ступенем автоматизації способами управління існують варіанти автоматизованого управління: сполучене (сумісне) управління, директорне (командне) управління та комбіноване управління. У теперішній час існує тенденція розподілу САУ на системи поліпшення пілотажних характеристик і на систему траєкторного управління. Директорне та комбіноване управління вирішує задачі управління рухом ЛА за складними траєкторіями й будується як система траєкторного управління. А сумісне управління базується на контурах стійкості та керованості, тобто є системою поліпшення пілотажних характеристик. На відміну від літака гелікоптери мають гірші характеристики стійкості та керованості. Гелікоптер, як об’єкт управління, статично стійкій за кутами крену та тангажа, однак цього не можна казати про динамічну стійкість гелікоптера, поведінка якого характеризується коливальною нестійкістю.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник роботи: проф. кафедри АКІК, к.т.н., проф. Філяшкін Микола Кирилович.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53702
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота Лукянчук.pdfКваліфікаційна магістерська робота з пояснювальною запискою2.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.