Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53680
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМацан, Аліна Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-01-10T09:53:21Z-
dc.date.available2022-01-10T09:53:21Z-
dc.date.issued2021-06-14-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53680-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту:Гращенко Ірина Семенівнаuk_UA
dc.description.abstractДипломна робота присвячена дослідженню концепцій комплексу маркетингу, розробці пропозицій щодо удосконалення маркетинг-міксу та оцінці економічної ефективності наведених пропозицій на базі Товариства з обмеженою відповідальністю «Джоін Ап!». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам формування комплексу маркетингу: розкрито сутність маркетинг-міксу та виявлено основні риси та принципи його ефективності, проаналізовано еволюційний розвиток концепцій, визначено особливості нових складових та висвітлено критику стосовно розширення класичного комплексу. У другому розділі наведена загальна характеристика досліджуваного підприємства, проведено аналіз його фінансово-економічних показників та визначено стан комплексу маркетингу. У третьому розділі проаналізовано етапи удосконалення маркетинг-міксу, визначено основні шляхи його покращення, розроблені напрямки підвищення ефективності елементів комплексу маркетингу підприємства та проведена оцінка ефективності даних пропозицій.uk_UA
dc.description.abstractThe thesis is devoted to the study of the concepts of the marketing complex, the development of proposals for improving the marketing mix, and assessing the cost-effectiveness of these proposals based on the Limited Liability Company "Join Up!". The introduction identifies the relevance and practical value of the research topic, the main purpose, and objectives of the study, indicates the subject and object of research, indicates the scientific research methods. The first section is devoted to the theoretical foundations of the marketing complex: reveals the essence of the marketing mix and identifies the main features and principles of its effectiveness, analyzes the evolutionary development of concepts, identifies new features, and highlights criticism of the expansion of the classical complex. The second section presents the general characteristics of the researched enterprise, analyzes its financial and economic indicators, and determines the state of the marketing complex. The third section analyzes the stages of improving the marketing mix, identifies the main ways to improve it, developed areas for improving the efficiency of the elements of the marketing complex of the enterprise, and evaluated the effectiveness of these proposalsuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.subjectмаркетинг-міксuk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectцифровий-маркетингuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.titleПідвищення ефективності комплексу маркетингу підприємства на прикладі ТОВ Джоін Ап!uk_UA
dc.title.alternativeAdvancing the efficiency of the marketing complex of the enterprise on the application of TOV Join Up!uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_073_Мацан А.О..pdfдипломна робота3.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.