Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53680
Назва: Підвищення ефективності комплексу маркетингу підприємства на прикладі ТОВ Джоін Ап!
Інші назви: Advancing the efficiency of the marketing complex of the enterprise on the application of TOV Join Up!
Автори: Мацан, Аліна Олександрівна
Ключові слова: дипломна робота
graduate work
комплекс маркетингу
marketing complex
маркетинг-мікс
marketing mix
планування
planning
стратегія
strategy
цифровий-маркетинг
digital marketing
Дата публікації: 14-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена дослідженню концепцій комплексу маркетингу, розробці пропозицій щодо удосконалення маркетинг-міксу та оцінці економічної ефективності наведених пропозицій на базі Товариства з обмеженою відповідальністю «Джоін Ап!». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам формування комплексу маркетингу: розкрито сутність маркетинг-міксу та виявлено основні риси та принципи його ефективності, проаналізовано еволюційний розвиток концепцій, визначено особливості нових складових та висвітлено критику стосовно розширення класичного комплексу. У другому розділі наведена загальна характеристика досліджуваного підприємства, проведено аналіз його фінансово-економічних показників та визначено стан комплексу маркетингу. У третьому розділі проаналізовано етапи удосконалення маркетинг-міксу, визначено основні шляхи його покращення, розроблені напрямки підвищення ефективності елементів комплексу маркетингу підприємства та проведена оцінка ефективності даних пропозицій.
The thesis is devoted to the study of the concepts of the marketing complex, the development of proposals for improving the marketing mix, and assessing the cost-effectiveness of these proposals based on the Limited Liability Company "Join Up!". The introduction identifies the relevance and practical value of the research topic, the main purpose, and objectives of the study, indicates the subject and object of research, indicates the scientific research methods. The first section is devoted to the theoretical foundations of the marketing complex: reveals the essence of the marketing mix and identifies the main features and principles of its effectiveness, analyzes the evolutionary development of concepts, identifies new features, and highlights criticism of the expansion of the classical complex. The second section presents the general characteristics of the researched enterprise, analyzes its financial and economic indicators, and determines the state of the marketing complex. The third section analyzes the stages of improving the marketing mix, identifies the main ways to improve it, developed areas for improving the efficiency of the elements of the marketing complex of the enterprise, and evaluated the effectiveness of these proposals
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту:Гращенко Ірина Семенівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53680
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2021_073_Мацан А.О..pdfдипломна робота3.92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.