Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53678
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтрєбкова, Ганна Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-01-10T09:20:34Z-
dc.date.available2022-01-10T09:20:34Z-
dc.date.issued2021-06-14-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53678-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: Теплінський Геннадій Вікторовичuk_UA
dc.description.abstractДипломна робота досліджує систему маркетингу підприємства, а також направлена проаналізувати та розробити пропозиції щодо удосконалення ефективності маркетингової діяльності на базі підприємства ТОВ «Пінк Фройд». У вступі показана актуальність та практична цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано методи дослідження. Перший розділ описує теоретичні основи маркетингу, здійснення маркетингової діяльності. Розкрито сутність маркетингу та виявлено основні його види та напрями. Визначено теоретичні засади здійснення маркетингової діяльності на підприємстві та розглянуто питання сучасного просування маркетингу на підприємстві. Другий розділ розглядає загальну характеристику підприємства ТОВ «Пінк Фройд», а також показує аналіз фінансово-економічного стану та маркетингової діяльності. А також аналізує маркетинг та його ефективність за різними каналами розповсюдження. Третій розділ вказує рекомендаційні шляхи підвищення якості та ефективності маркетингової діяльності. Розроблено пропозиції щодо удосконалення та оптимізації роботи каналів маркетингу та підвищення ефективності впливу на потенційних клієнтів. А також проведена оцінка ефективності даних пропозицій.uk_UA
dc.description.abstractThe thesis examines the enterprise's marketing system and aims to analyze and develop proposals for improving the effectiveness of marketing activities based on the company LLC "Pink Freud". The introduction shows the relevance and practical value of the chosen research topic. The primary purpose and objectives of the study indicate the subject and object of research, indicate research methods. The first section describes the theoretical foundations of marketing, marketing activities. The essence of marketing reveals, and its main types and directions are shown. Theoretical bases of realization of marketing activity at the enterprise are defined, and modern advancement questions at the enterprise are considered. The second section considers the general characteristics of the company LLC "Pink Freud" and shows the analysis of the financial and economic condition and marketing activities. Analyzes marketing and its effectiveness through various distribution channels. The third section indicates recommended ways to improve the quality and effectiveness of marketing activities. Proposals for improving and optimizing the work of marketing channels and increasing the point of the impact on potential customers have developed. And also, the estimation of efficiency of the given offers is carried out.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectсучасний маркетингuk_UA
dc.subjectmodern marketinguk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectcontentuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.titleПідвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ Пінк Фройдuk_UA
dc.title.alternativeImproving the efficiency of marketing activities of Pink Freud LLCuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_073_Стрєбкова Г.М..pdfдипломна робота2.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.