Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53605
Назва: Управління транспортним забезпеченням діяльності логістичного холдингу
Автори: Храмов, Юрій Володимирович
Ключові слова: клієнт
холдинг
логістична компанія
транспортний парк
логістична послуга
інформаційне забезпечення
дипломна робота
координація
транспортне забезпечення
Дата публікації: 29-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Храмов Ю.В. Управління транспортним забезпеченням діяльності логістичного холдингу. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 117 с.
Короткий огляд (реферат): Формування нової сучасної економіки України, розвиток сервісної економіки істотно змінює роль і завдання логістичних підприємств, вносить принципові зміни в систему зовнішнього та внутрішньофірмового регулювання їх функцій, ставить цілий ряд нових складних завдань по впровадженню стратегії клієнтоорієнтованого розвитку. Інтенсифікація виробничої та комерційної діяльності вітчизняних підприємств та їх розвиток у зовнішньоекономічному напрямку зумовили потребу у якісних транспортно-логістичних послугах, зокрема для вантажних перевезень. Комплексне надання транспортно-логістичних послуг в рамках розбудови логістичної інфраструктури країни та інтеграції у європейський простір є одним із найбільш пріоритетних напрямків вдосконалення системи транспортно-логістичного сервісу вітчизняних підприємств при обслуговуванні вантажних перевезень. Процес загострення конкуренції на ринку транспортних послуг вимагає нових підходів до розвитку транспортних відносин, створенню нових технологій, підвищення якості послуг. Таким чином, транспортні компанії вимушені надавати комплексні послуги, що забезпечують клієнтам зниження витрат і вартості перевезення. Сфера логістичних послуг стає все більш великим фактором соціально-економічного розвитку. Світова практика останніх десятиліть показала, що ефективне клієнтоорієнтованої управління організаціями сфери логістичних послуг є одним з базисних умов динамічного розвитку суспільства. Клієнтоорієнтований розвиток сфери логістичних послуг є дуже масштабною і актуальною проблемою. Сучасний період еволюції логістичних послуг вимагає розвитку системи взаємин, яка припускає клієнтоорієнтований підхід до споживача. Західні компанії вже в більшості випадків пройшли період активного переходу від системи масового виробництва до підходу клієнтоорієнтованості послуг, що надаються у сфері логістичних послуг. В Україні такий період ще не закінчений. Але незважаючи на важку соціально-економічну ситуацію, для збереження загальної конкурентної позиції та досягнення конкурентної переваги необхідно досягати балансу при використанні методу масового виробництва і клієнтоорієнтованого підходу. Дипломна робота доводить, що забезпечення клієнтоорієнтованості пропозиції в сфері логістичних послуг є комплексним завданням, яка поєднує в собі аналітичні етапи вивчення потенційної можливості застосування даного підходу, а також оперативний етап реалізації рішення.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: професор, к. е. н. Кулик Володимир Антонович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53605
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_заоч_2021_073.3_Храмов Ю.В.pdfДипломна робота1.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.