Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53598
Назва: Стратегічне управління транспортно-експедиторською компанією в умовах цифрової економіки
Автори: Літвінчук, Юрій Олександрович
Ключові слова: цифрова економіка
цифровізація
цифрові інструменти
цифрові рішення
цифрові транспортні біржі
дипломна робота
транспортно-експедиторська компанія
Дата публікації: 24-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Літвінчук Ю.О. Стратегічне управління транспортно-експедиторською компанією в умовах цифрової економіки. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 124 с.
Короткий огляд (реферат): Цифрова трансформація показала, що компанії, що керують платформою, такі як UBER, Airbnb або Facebook, є руйнівниками старих методів взаємодії. Постає питання як може зашкодити чи навпаки допомогти в бізнесі транспортно-експедиторській компанії такі платформи, орієнтовані на виконання їх функцій. Сьогодні активно використовуються цифрові транспортні платформи, які призначенні для прямого контакту вантажовласника та перевізника. Відповідно, можна стверджувати, що тоді відпадає необхідність в транспортному експедиторі, який заробляє на своїй посередницькій функції шукаючи для вантажовласника – перевізника або навпаки. В той самий час створення транснаціональними логістичними провайдерами власних логістичних цифрових екосистем, дозволяють клієнтам не лише знайти оптимального перевізника, однак й дозволяють клієнту здійснювати управління всіма його ланцюгами постачання. Отже, можна стверджувати про мутацію ринку в рамках цифрової економіки, що визначається здатністю керувати великими обсягами інформації, а відповідно це є виклик, з яким зіткнеться кожен експедитор, і саме тому йому необхідно використовувати найбільш прийнятну стратегію для того, щоб залишатися конкурентоспроможним та цікавим для співпраці для вантажовласника. Питанням вивчення цифрової економіки було приділено увагу великої кількості науковців, серед яких можна виділити Гуменюк О., Клапків Ю та Мелих О., Норец Н. К., Станкевич А. А., Козлов В. В., Томашевська Т. В., Кузнєцов М. І., Потс Б., Біттнер Т., Сєнкевич О.Ф., Пiжук О. I., Струтинська І., Козбур Г. Треба відзначити, що в їх дослідженнях проводиться порівняння сучасних визначень цифрової економіки, розглядаються передумови та подальші перспективи, а також основні стимули цифрових трансформацій. Питанням розробки стратегії, а також стратегічному плануванню присвячені роботи як гуру менеджменту, наприклад: Ансофф И., М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоурі, Портер та іншим, так і сучасним науковцям, як Круглова Н.Ю., Круглов М.І., Бородушко І. В., Васильева Е. К., Василига С. М. та інші.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: професор, д. е. н. Смерічевська Світлана Василівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53598
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ-2021-073.3м-Літвінчук Ю.О.pdfДипломна робота1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.