Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53581
Назва: Формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії
Автори: Тарасенко, Олексій Юрійович
Ключові слова: клієнтоорієнтованість
клієнтоорієнтований підхід
стратегія розвитку
клієнтоорієнтована стратегія
логістична компанія
управління взаємовідносинами з клієнтами
дипломна робота
Дата публікації: 23-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Тарасенко О.Ю. Формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 125 с.
Короткий огляд (реферат): В наш час, час новітніх технологій, час сервісу та надлишку пропозицій на багатьох ринках, будь-якій компанії в будь-якому бізнесі важко залишатися лідером в своїй галузі багато років. Це зумовлено також жорсткою конкуренцією та активною появою нових, перспективних гравців. Все це примушує компанії розвиватися, швидко й постійно придумувати та впроваджувати нові ідеї і задумки. В логістиці також потрібно пристосовуватися до ринкових умов і компаніям важливо завжди пропонувати своїм клієнтам нові послуги та покращувати старі. Частина науковців ототожнюють поняття «стратегія» та «стратегія розвитку». Проте, на нашу думку, ототожнювати «стратегію» зі «стратегією розвитку» не є доцільним. Наше бачення сутності стратегії є: це інтегральна, диференціальна модель дій, якою організація керується в процесі діяльності, і що спрямована на досягнення довгострокових цілей. Наш підхід до визначення стратегії розвитку: це результат безперервного удосконалення бізнесових, функціональних процесів, що супроводжується зростанням кількісних та якісних показників, які забезпечують стійку життєдіяльність організації в умовах жорсткої конкурентної боротьби. Концепція стратегії розвитку підприємства має визначальне значення для утримання або завоювання його позиції в галузі, ринкової поведінки і сфери інтересів бізнесу. Крім цього, стратегія – це основа для прийняття важливих рішень у веденні бізнесу, наприклад: вибір споживчих груп або окремих споживачів для задоволення їхніх потреб; вибір найбільш ефективних з урахуванням ресурсів та витрат технологій і виробничих процесів; визначення оптимальних обсягів виробництва і місця розташування підприємств; спроби добитися вищої конкурентоспроможності; використання нових ринкових альтернатив тощо. Поняття стратегії підприємства виникло і закріпилося завдяки об'єктивному процесу суттєвої зміни зовнішнього середовища діяльності комерційних структур, що й привело до необхідності моделювання майбутнього розвитку бізнесу з урахуванням прогнозованих соціально-економічних змін.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: професор, д. е. н. Матвєєв Вячеслав Васильович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53581
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2021_073_Тарасенко.pdfДипломна робота2.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.