Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53178
Назва: Навчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Інформаційні системи і технології міжнародного маркетингу»
Інші назви: Educational and methodical complex on the subject "Information systems and technologies of international marketing"
Учебно-методический комплекс по учебной дисциплине «Информационные системы и технологии международного маркетинга»
Автори: Ярмолюк, Олексій Ярославович
Ярмолюк, Алексей Ярославович
Yarmolyuk, Alexey Yaroslavovich
Хайдарова, Татьяна Миколаївна
Хайдарова, Татьяна Николаевна
Khaidarova, Tatiana Nikolaevna
Ключові слова: інформаційні системи
інформаційні технології
робоча програма
маркетинг
work program
marketing
information systems
Information technology
Дата публікації: 13-тра-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, необхідних для удосконалення управління маркетинговою діяльністю за рахунок застосування інформаційних систем, що базуються на використанні сучасних апаратно-програмних засобів, інформаційних технологій та економіко-математичних методів. Метою є формування достатнього рівня теоретичних знань про сутність інформаційних процесів, призначення, функціональні особливості сучасних інформаційних систем і технологій у міжнародному маркетингу та формування практичних навичок їх раціонального використання у процесі управління діяльності підприємствами.
Данная учебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, необходимых для усовершенствования управления маркетинговой деятельностью за счет применения информационных систем, основанных на использовании современных аппаратно-программных средств, информационных технологий и экономико-математических методов. Целью является формирование достаточного уровня теоретических знаний о сущности информационных процессов, назначении, функциональных особенностях современных информационных систем и технологий в международном маркетинге и формировании практических навыков их рационального использования в процессе управления деятельности предприятиями.
This discipline is a theoretical and practical basis for the set of knowledge and skills needed to improve the management of marketing activities through the use of information systems based on the use of modern hardware and software, information technology and economic and mathematical methods. The aim is to form a sufficient level of theoretical knowledge about the essence of information processes, purpose, functional features of modern information systems and technologies in international marketing and the formation of practical skills of their rational use in the management of enterprises.
Опис: Рабочая программа учебной дисциплины «Информационные системы и технологии международного маркетинга» разработана на основе образовательно-профессиональной программы «Международный маркетинг», учебных и рабочих учебных планов № НМ-6-075-2/21, № РМ-6-075-2/ 21 и № РМ-6-075-2з/2И подготовки соискателей высшего образования образовательной степени «Магистр» по специальности 075 «Маркетинг» и соответствующих нормативных документов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53178
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП_Інформаційні системи і технології міжнародного маркетингу_2021.pdfробоча програма822.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.