Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53110
Назва: Криза медіакультури інформаційного суспільства
Автори: Ороховська, Людмила Анатоліївна
Ключові слова: мас-медіа
медіакультура
масова комунікація
віртуалізація
інформаційне суспільство
людина
Дата публікації: 2014
Видавництво: Київський національний університет імені Тараса шевченка
Бібліографічний опис: Ороховська Л. А. Криза медіакультури інформаційного суспільства / Л. А. Ороховська // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка (філософія, політологія). – 2014. – № 1 (115). – С. 33-36.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються особливості розвитку медіакультури інформаційної доби та основні виміри її кризи: дегуманізація культури, перетворення мас-медіа на засіб маніпулювання свідомістю, розміщення в ЗМІ недостовірної інформації, комерціалізація мас-медіа.
В статье исследуются особенности развития медиакультуры информационной эпохи и основные измерения ее кризиса: дегуманизация культуры, превращение масс-медиа в средство манипулирования сознанием, размещение в СМИ недостоверной информации, коммерциализация масс-медиа.
In the article are explored the peculiarities of development of media culture of informational epoch(era) and the main measuring of its crisis: dehumanization of culture, conversion of media into means of manipulating of consciousness, posting of doubtful information in media, commercialization of media.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53110
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.