Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53099
Назва: Rola mass mediów w kulturze społeczeństwa jednowymiarowego Herberta Marcusego
Автори: Orochovska, Liudmyla
Ключові слова: mass mediów
Herbert Marcuse
manipulation of consciousness
Дата публікації: 2014
Видавництво: Uniwersytet Mikolaja Kopernika w Torunia
Бібліографічний опис: Oroсhovska L. Rola mass mediów w kulturze społeczeństwa jednowymiarowego Herberta Marcusego / Liudmyla Oroсhovska // Studia z historii filozofii. – 2014. –№ 2(5). – С. 111-122.
Короткий огляд (реферат): In the article the author researches the problem of modern mass-media influence upon the ideologization of society and the appearance of “one-dimensional” man on the basis of H. Marcuse’s ideas. According to H. Marcuse’s statement that modern culture created by means of mass-media deprives a person of any real alternatives to the existing and thinking the author rises the problem of manipulation of mass consciousness in modern conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53099
DOI: 10.12775/szhf.2014.019
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oroсhovska L. Rola mass mediów w kulturze społeczeństwa jednowymiarowego Herberta Marcusego.pdf266.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.