Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53069
Назва: Conception of Social orientation of Marketing on Macro and Micro Level as a tool for managing the competitiveness of objects
Інші назви: Scientific development and achievements: collective monograph
Автори: Князєва, Тетяна В'ячеславівна
Дата публікації: 2018
Видавництво: Sciemcee Publishing London
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53069
ISBN: 978-1-9993071-0-3
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 1_Kniazieva.pdf409.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.