Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53065
Title: Рецепція ролі мас-медіа в житті суспільства в соціально-філософських та культурологічних теоріях ХХ ст.
Authors: Ороховська, Людмила Анатоліївна
Keywords: інформаційне суспільство
мас-медіа
масова комунікація
медіакультура
масове суспільство
соціально-філософські та культурологічні теорії
цивілізаційний розвиток
Issue Date: 2018
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Ороховська Л. А. Рецепція ролі мас-медіа в житті суспільства в соціально-філософських та культурологічних теоріях ХХ ст. / Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Філософія. Культурологія: Зб. наук. пр. – Вип. 1 (27). – К.: НАУ, 2018. – С. 26-32.
Abstract: У статті розглядаються соціально-філософські та культурологічні теорії ХХ ст., присвячені рецепції медіакультури в житті суспільства. Комплексне дослідження впливу медіакультури на соціальну та культурну сфери історичного буття дозволяє виявити системоформуючі функції цього феномену, його трансформуючий вплив на людину, соціальні групи та інститути суспільства. У дослідженні обґрунтовано, що, заперечуючи комунікативні форми попередньої культурно-історичної епохи, нові медіа знімають їхні елементи, синтезуючи більш складні механізми інформаційно-комунікаційної діяльності та посилюючи комплексний вплив на людину і суспільство, формуючи нові системи суспільних стосунків, опосередковуючи соціокультурну сферу суспільства технологіями комунікації.
В статье рассматриваются социально-философские и культурологические теории ХХ ст., посвященные рецепции медиакультуры в жизни общества. Комплексное исследование влияния медиакультуры на социальную и культурную сферы исторического бытия дает возможность определить системоформирующие функции этого феномена, его трансформующее влияние на человека, социальные группы и институты общества. В исследовании обосновано, что, отрицая коммуникативные формы предыдущей культурно-исторической эпохи, новые медиа снимают их элементы, синтезируя более сложные механизмы информационно-коммуникативной дельности и усиливая комплексное влияние на человека и общество, формуя новые системы общественных отношений, опосредствуя социокультурную сферу общества технологиями коммуникации
The article deals with the socio-philosophical and culturological theories of the XXth century, devoted to the reception of media culture in the life of society. The comprehensive study of the influence of media culture on the social and cultural spheres of historical being reveals the system-forming functions of this phenomenon, its transformative impact on man, social groups and institutes of society. The research substantiates that, by denying the communicative forms of the previous cultural-historical epoch, the new media removes their elements, synthesizing more complex mechanisms of information and communication activity and strengthening the complex influence on man and society, forming new systems of social relations, mediating the socio-cultural sphere of society with communication technologies.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53065
Appears in Collections:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.