Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53046
Назва: Assessment of marketing activity management in territorial units: theoretical-methodological approach
Автори: Князєва, Тетяна В'ячеславівна
Смерічевський, Сергій Францович
Walid, Atia
Дата публікації: 2018
Видавництво: Baltic Journal of Economic Studies
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53046
DOI: 10.30525/2256-0742/2018-4-4-326-333
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BJES № 4_4(2)_2018.pdf2.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.