Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53010
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОпанасенко, Валерій Кирилович-
dc.date.accessioned2021-11-01T07:41:40Z-
dc.date.available2021-11-01T07:41:40Z-
dc.date.issued2021-07-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53010-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: Масловський Б.Г.uk_UA
dc.description.abstractПід мережею Інтернет розуміють об’єднання комп’ютерів всього світу у єдине ціле. Завдяки цьому принципу життя в нашому світі стало простішим. Проте, не зважаючи на це, про минулі досягнення людства ніхто не забуває, тому інтернет-магазини наразі є доволі популярним явищем. Чому інтернет-магазин? Якщо розглядати плюси й мінуси ведення бізнесу в мережі, то можна побачити просту закономірність, завдяки котрій ця сфера розвивається й є популярною на даний час. По-перше, це економія часу – продавець й покупець за допомогою запитів в пошукових сервісах, наприклад, Google, можуть знайти один одного без зайвих зусиль. Варто лише ввести в пошуковий рядок свій запит, наприклад, «замовити одяг» чи «придбати ноутбук» й пошуковий сервіс за лічені секунди надасть не одну сотню рекомендацій, де це можна зробити, у кого, який продукт є в наявності, а на що потрібно буде зачекати. По-друге, це економія фізичного простору – всі бізнес-процеси, окрім доставки замовлення, звісно, проходять в мережі. Завдяки чому можна зробити висновок, що простіше купити серверний простір, ніж домовлятись за аренду чи придбання приміщення – звісно, масштаб залежить від виду та сфери діяльності, проте плюси використання хмарного зберігання даних очевидні. Проте, це можна вважати й мінусом – адже питання безпеки данних постає в першу чергу. По-третє, зберігається більшість налагоджених бізнес-процесів, як і в реальному житті, потрібно знайти постачальника, оформити відповіді папери й документи на ведення цієї діяльності. В кінці кінців власник бізнесу чи інтернет-магазину зіштовхнеться з питанням адміністрування заявок – а це тема цієї роботи. Адже одним з головних питань все ж залишається – кому і як отримати замовлення, в котрий час – тому можна зробити висновок, що завдання розробки web-додатку для управління замовленнями інтернет-магазину є актуальним на даний час.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectуправління замовленнямиuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectінтернет-магазинuk_UA
dc.subjectбізнес-процесиuk_UA
dc.titleWeb-додаток управління замовленнями в інтернет-магазиніuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_123бак_Опанасенко В.К.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.