Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52708
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРодченко, Олександр Васильович
dc.date.accessioned2021-09-29T12:28:40Z-
dc.date.available2021-09-29T12:28:40Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52708-
dc.description.abstractThe State norms of Ukraine have only two values of transitive factor which do not account modern aircraft main landing gear configurations and number of wheels. New values of transitive factor for calculation of edge bending moment are determined for concrete airfield pavement. Transitive factor values are obtained by using finite element modeling programs LIRA and FEAFAA.uk_UA
dc.language.isoenen
dc.publisherNational Aviation Universityen
dc.subjectconcrete airfield pavementen
dc.subjecttransitive factoren
dc.subjectmodern aircraften
dc.subjectmain landing gearen
dc.subjectbending momenten
dc.subjectfinite element modelingen
dc.titleImprovement of concrete airfield pavement designen
dc.typeArticleen
dc.subject.udc625.717.02
Appears in Collections:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті співробітників кафедри комп'ютерних технологій будівництва та реконструкції аеропортів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Родченко.pdf4.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.