Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52271
Назва: Навчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Екологічний маркетинг у системі еколого-економічного управління»
Інші назви: Educational and methodical complex on the subject "Ecological marketing in the system of ecological and economic management"
Учебно-методический комплекс по дисциплине «Экологический маркетинг в системе эколого-экономического управления»
Автори: Князєва, Тетяна В'ячеславівна
Knyazeva, Tatiana Vyacheslavovna
Князева, Татьяна Вячеславовна
Ключові слова: робоча програма
маркетинг
PHD
marketing
work program
екологічний маркетинг
ecological marketing
усистема еколого-економічного управління
system of ecological and economic management
экологический маркетинг
doctor of philosophy
Дата публікації: 13-тра-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Метою дисципліни є формування у здобувані в теоретичних знань, розуміння методології і концепції та набуття практичних умінь і навичок щодо методичного підгрунтя екологічного маркетингу як управлінського інструменту, методології, що грунтується на системному підході. Заедания вивчення дисципліни: формування у аспірантів правильного підходу до розуміння теоретичних і методологічних основ екологічного маркетингу; засвоєння особливостей діяльності макро- і мікросередовища екомаркетингу; оволодіння знаннями щодо сегментації екологічного ринку і вибору цільових екосегментів; засвоєння методів та процедур з розробки комплексу маркетингових заходів в межах товарної, цінової, комунікаційної політик; оволодіння інструментами стратегічного планування, впровадження і контролю програм екологічного маркетингу.
Целью дисциплины является формирование у соискателя в теоретических знаний, понимания методологии и концепции и приобретение практических умений и навыков методического основания экологического маркетинга как управленческого инструмента, методологии, основанной на системном подходе. Заедания изучения дисциплины: формирование у аспирантов правильного подхода к пониманию теоретических и методологических основ экологического маркетинга; усвоения особенностей деятельности макро- и микросреды екомаркетингу; овладение знаниями по сегментации экологического рынка и выбора целевых экосегмента; усвоения методов и процедур по разработке комплекса маркетинговых мероприятий в рамках товарной, ценовой, коммуникационной политики; овладение инструментами стратегического планирования, внедрения и контроля программ экологического маркетинга.
The purpose of the discipline is to form in the acquired theoretical knowledge, understanding of methodology and concepts and the acquisition of practical skills on the methodological basis of environmental marketing as a management tool, a methodology based on a systematic approach. Zaedaniya study of the discipline: the formation of graduate students the right approach to understanding the theoretical and methodological foundations of environmental marketing; mastering the features of the macro- and micro-environment of eco-marketing; mastering knowledge of environmental market segmentation and selection of target ecosegments; mastering methods and procedures for developing a set of marketing activities within the product, pricing, communication policies; mastering the tools of strategic planning, implementation and control of environmental marketing programs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52271
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rp-ekolog-marketing-2020-knyazyeva.pdfробоча програма638.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.