Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52215
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмерічевський, Сергій Францовичuk_UA
dc.contributor.authorКазанська, Олена Олександрівнаuk_UA
dc.date.accessioned2021-07-27T07:09:08Z-
dc.date.available2021-07-27T07:09:08Z-
dc.date.issued2021-05-13-
dc.identifier.otherСМЯ НЛУ PI1 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52215-
dc.description.abstractРобочу програму навчальної дисципліни «Тенденції розвитку та сучасний міждисциплінарний науковий дискурс у галузі маркетингу» розроблено на основі освітньо-наукової програми та робочих навчальних планів № НДФ-06/02-075/21 підготовки здобувачів вищої освіти третього рівня (доктора філософії) галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг».uk_UA
dc.description.abstractThe work program of the discipline "Development trends and modern interdisciplinary scientific discourse in the field of marketing" is developed on the basis of educational-scientific program and working curricula № NDF-06 / 02-075 / 21 training of third-level higher education (doctor of philosophy) 07 "Management and administration" specialty 075 "Marketing".uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectPHDuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectwork programuk_UA
dc.subjectтенденції розвиткуuk_UA
dc.subjectучасний міждисциплінарний науковий дискурсuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Тенденції розвитку та сучасний міждисциплінарний науковий дискурс у галузі маркетингу»uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodical complex on the subject "Development trends and modern interdisciplinary scientific discourse in the field of marketing"uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
rp-tendentsіyi-rozvitku-ta-suchasnij-mіzhdіstsiplіnarnij-diskurs-u-galuzі-marketingu.pdfРобоча програма891.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.