Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБичуля, Марина Ігорівна-
dc.date.accessioned2021-07-13T13:03:40Z-
dc.date.available2021-07-13T13:03:40Z-
dc.date.issued2021-06-16-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52179-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Шевченко Анна Валеріївнаuk_UA
dc.description.abstractТоварна політика підприємства і зокрема сам товар є головним елементом комплексу маркетингу. Можна удосконалювати цінову політику, систему просування продукції і збуту, однак без високоякісного товару, характеристики якого відповідають запитам споживачів, на успіх на ринку сподіватися не варто. Практика переконливо доводить, що основу ринкового успіху відомих товарних марок становить саме товар. А в сучасних економічних умовах актуальність маркетингової товарної політики лише зростає.uk_UA
dc.description.abstractThe product policy of the enterprise and in particular the product itself is the main element of the marketing complex. It is possible to improve the pricing policy, the system of product promotion and sales, but without a high-quality product, the characteristics of which meet consumer demands, you should not hope for success in the market. Practice convincingly proves that the basis of market success of well-known brands is the product. And in today's economic conditions, the relevance of marketing product policy is only growing.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectanalisuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectassortmentuk_UA
dc.subjectаудитuk_UA
dc.subjectaudituk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectоптикаuk_UA
dc.subjectopticsuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectproductuk_UA
dc.subjectтоварна стратегіяuk_UA
dc.subjectcommodity strategyuk_UA
dc.titleАналіз стану та розробка заходів щодо удосконалення товарної політики підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the state and development of measures to improve the product policy of the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бичуля М.І. 075 Маркетинг (1) (1).pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.