Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52179
Название: Аналіз стану та розробка заходів щодо удосконалення товарної політики підприємства
Другие названия: Analysis of the state and development of measures to improve the product policy of the enterprise
Авторы: Бичуля, Марина Ігорівна
Ключевые слова: дипломна робота
graduate work
аналіз
analis
асортимент
assortment
аудит
audit
маркетинг
marketing
оптика
optics
споживач
consumer
товар
product
товарна стратегія
commodity strategy
Дата публикации: 16-июн-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Товарна політика підприємства і зокрема сам товар є головним елементом комплексу маркетингу. Можна удосконалювати цінову політику, систему просування продукції і збуту, однак без високоякісного товару, характеристики якого відповідають запитам споживачів, на успіх на ринку сподіватися не варто. Практика переконливо доводить, що основу ринкового успіху відомих товарних марок становить саме товар. А в сучасних економічних умовах актуальність маркетингової товарної політики лише зростає.
The product policy of the enterprise and in particular the product itself is the main element of the marketing complex. It is possible to improve the pricing policy, the system of product promotion and sales, but without a high-quality product, the characteristics of which meet consumer demands, you should not hope for success in the market. Practice convincingly proves that the basis of market success of well-known brands is the product. And in today's economic conditions, the relevance of marketing product policy is only growing.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Шевченко Анна Валеріївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52179
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бичуля М.І. 075 Маркетинг (1) (1).pdf1.8 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.