Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52177
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБайдюк, Надія Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-07-13T13:02:24Z-
dc.date.available2021-07-13T13:02:24Z-
dc.date.issued2021-06-16-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52177-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Ярмолюк Олексій Ярославовичuk_UA
dc.description.abstractЗастосування маркетингових досліджень у діяльності сучасних підприємств є одним з ключових факторів щодо розвитку та процвітання на цільовому ринку. Не можливим стає вірна та оптимальна організація діяльності підприємства на конкурентному ринку без дослідження ринкового оточення, вивчення тенденцій ринку, а також купівельної поведінки споживачів, конкурентів, постачальників, попиту й пропозиції на продукцію, визначення перспектив розвитку галузі та характеристик цільової аудиторії.uk_UA
dc.description.abstractThe application of marketing research in the activities of modern enterprises is one of the key factors for the development and prosperity of the target market. It becomes impossible to properly and optimally organize the company's activities in a competitive market without studying the market environment, studying market trends, as well as purchasing behavior of consumers, competitors, suppliers, supply and demand for products, identifying prospects and characteristics of the target audience.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectперукарські послугиuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectкомерційний ризикuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing researchesuk_UA
dc.subjecthairdressing servicesuk_UA
dc.subjectcustomer orientationuk_UA
dc.subjectcommercial riskuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження діяльності ТОВ «G-Bar» на ринку перукарських послугuk_UA
dc.title.alternativeMarketing research of G-Bar's activity in the market of hairdressing servicesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_075_Байдюк.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.