Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52177
Назва: Маркетингові дослідження діяльності ТОВ «G-Bar» на ринку перукарських послуг
Інші назви: Marketing research of G-Bar's activity in the market of hairdressing services
Автори: Байдюк, Надія Вікторівна
Ключові слова: дипломна робота
graduate work
маркетинг
маркетингові дослідження
маркетингова діяльність
перукарські послуги
клієнтоорієнтованість
комерційний ризик
маркетингова стратегія
marketing activities
marketing
marketing researches
hairdressing services
customer orientation
commercial risk
marketing strategy
Дата публікації: 16-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Застосування маркетингових досліджень у діяльності сучасних підприємств є одним з ключових факторів щодо розвитку та процвітання на цільовому ринку. Не можливим стає вірна та оптимальна організація діяльності підприємства на конкурентному ринку без дослідження ринкового оточення, вивчення тенденцій ринку, а також купівельної поведінки споживачів, конкурентів, постачальників, попиту й пропозиції на продукцію, визначення перспектив розвитку галузі та характеристик цільової аудиторії.
The application of marketing research in the activities of modern enterprises is one of the key factors for the development and prosperity of the target market. It becomes impossible to properly and optimally organize the company's activities in a competitive market without studying the market environment, studying market trends, as well as purchasing behavior of consumers, competitors, suppliers, supply and demand for products, identifying prospects and characteristics of the target audience.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Ярмолюк Олексій Ярославович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52177
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_075_Байдюк.pdf1.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.