Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52177
Название: Маркетингові дослідження діяльності ТОВ «G-Bar» на ринку перукарських послуг
Другие названия: Marketing research of G-Bar's activity in the market of hairdressing services
Авторы: Байдюк, Надія Вікторівна
Ключевые слова: дипломна робота
graduate work
маркетинг
маркетингові дослідження
маркетингова діяльність
перукарські послуги
клієнтоорієнтованість
комерційний ризик
маркетингова стратегія
marketing activities
marketing
marketing researches
hairdressing services
customer orientation
commercial risk
marketing strategy
Дата публикации: 16-июн-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Застосування маркетингових досліджень у діяльності сучасних підприємств є одним з ключових факторів щодо розвитку та процвітання на цільовому ринку. Не можливим стає вірна та оптимальна організація діяльності підприємства на конкурентному ринку без дослідження ринкового оточення, вивчення тенденцій ринку, а також купівельної поведінки споживачів, конкурентів, постачальників, попиту й пропозиції на продукцію, визначення перспектив розвитку галузі та характеристик цільової аудиторії.
The application of marketing research in the activities of modern enterprises is one of the key factors for the development and prosperity of the target market. It becomes impossible to properly and optimally organize the company's activities in a competitive market without studying the market environment, studying market trends, as well as purchasing behavior of consumers, competitors, suppliers, supply and demand for products, identifying prospects and characteristics of the target audience.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Ярмолюк Олексій Ярославович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52177
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФЕБА_2021_075_Байдюк.pdf1.36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.