Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52110
Название: | Система ігрового штучного інтелекту на базі Unity |
Авторы: | Баборига, Роман Сергійович |
Ключевые слова: | Unity non-player character task Windows transform дипломна робота |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Краткий осмотр (реферат): | На сьогоднішній день ми розуміємо, що живемо у матеріальному світі, основу якого складає глобальна економіка, а спеціалісти в галузі інформаційних технологій є ключовими елементами цієї складної системи. Їх ідеї та практична реалізація розумових задумів, спрямованих на задоволення нагальних потреб суспільства, визначають подальший тренд в усіх без винятку сферах. Ігрова індустрія є великою частиною світової економіки. А вона, в свою чергу, поєднує в собі дві монументальні складові – це індустрія розваг та індустрія інформаційних технологій. Дана галузь економіки є однією з найдинамічніших на сьогоднішній день і цей факт є ключовим у визначенні ігрової індустрії як актуальної та перспективної галузі економіки в сучасних реаліях. |
Описание: | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.т.н., доцент Гузій М.М. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52110 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних систем та мереж |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФККПІ_2021_123_БаборигаРС.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.