Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52062
Назва: Паливна система середньомагістрального пасажирського літака зі злітною масою 75 тонн
Автори: Шатило, Сергій Володимирович
Ключові слова: дипломна робота
бакалавр
літак
двигун
бак
магістраль подачі палива
паливна система
насос
Дата публікації: 16-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): За роки свого існування паливна система літака із засобу подачі пального до двигунів перетворилася на складний комплекс агрегатів та магістралей. До першочергового призначення, безперебійної подачі пального із баків до камер згорання двигунів за всіх можливих умов польоту літака і режимів роботи двигунів, додалися й інші, такі як дренаж пального, охолодження агрегатів за допомогою пального та інші. З плином часу росли і вимоги до паливної системи. Сьогодні до таких систем пред'являються жорсткі умови з надійності, технологічності, вагових і габаритних характеристик. Створення подобної системи потребує аналізу, порівняння різних варіантів виконання вже існуючих таких систем, пошук важливих аспектів і технічних рішень, що призведуть до створення оптимальної та раціональної системи. Основною ціллю всіх цих заходів є одержання в результаті надійної та ефективної системи, що в даному випадку проектується для літака-прототипа. Головною метою розробки є створення такої паливної системи, яка за своїми характеристиками, такими як надійність, ефективність, живучість, масової та габаритної характеристик, ремонтопридатності, технологічності, вибухо- та пожежонебезпеки зможе задовольнити сучасні строгі вимоги. У процесі розробки здійснюються обґрунтування, вибір конструктивної та принципової схем паливної системи, який виходить з порівняльного аналізу недоліків і переваг подібних схем і конструктивних рішень. Мета даної розробки є обґрунтування спроектованої схеми і її реалізації, дано повний опис роботи. Через різні фактори, які мають суттєвий вплив на економічну ефективність експлуатації літака при технічному обслуговуванні, була зроблена спроба вдосконалення системи.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Халіль Сергій Ахмедович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52062
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шатило_СВ_134_ЛВ_БС_2021.pdfПояснювальна записка1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.