Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52011
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСалій, Єгор Сергійович-
dc.date.accessioned2021-07-09T08:44:16Z-
dc.date.available2021-07-09T08:44:16Z-
dc.date.issued2021-06-19-
dc.identifier.citationСалій Є.С. Управління якістю логістичного сервісу на підприємстві. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 93 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52011-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. е. н. Давиденко Володимир Вадимовичuk_UA
dc.description.abstractУ сучасних умовах розвитку ринку споживчих товарів, де конкуренція відчувається особливо гостро, бізнес-структури пов'язують зміцнення своїх конкурентних переваг в першу чергу за рахунок надання своїм споживачам високого рівня обслуговування. Логістичне обслуговування при цьому є складовою частиною загальної політики обслуговування компанії. Всі підприємства шукають можливість зниження витрат і збільшення прибутку, але при цьому багато хто з них не приділяють належної уваги логістичного сервісу. Найчастіше керівництво компанії недооцінює роль логістичного сервісу або не знає, як правильно сформувати систему логістичного сервісу і які умови для цього потрібні. При цьому оцінки експертів показують, що підвищення рівня логістичного сервісу може збільшити прибуток підприємства на 5-15%. Проблема формування стійкого логістичного сервісу має значення в умовах актуальної зараз клієнтоорієнтованої стратегії підприємства, яка є засобом створення конкурентних переваг. Логістичний сервіс передбачає процес обслуговування споживачів підприємства, починаючи з моменту підготовки поставки продукції і закінчуючи моментом економічно доцільною реалізації і можливого повернення найбільш ефективним з точки зору витрат і задоволення запитів споживачів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectлогістичний сервісuk_UA
dc.subjectякість сервісуuk_UA
dc.subjectструктура логістичного сервісуuk_UA
dc.subjectпринципи логістичного сервісуuk_UA
dc.subjectуправління якістю обслуговуванняuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleУправління якістю логістичного сервісу на підприємствіuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_073.3_Салій Є. С..pdfПояснювальна записка1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.