Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51984
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоновальчук, Карина Дмитрівна-
dc.date.accessioned2021-07-09T08:03:27Z-
dc.date.available2021-07-09T08:03:27Z-
dc.date.issued2021-06-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51984-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: Остапенко Тетяна Генадіївнаuk_UA
dc.description.abstractУспіх правильного функціонування підприємства та отримання його прибутку залежить від вмілого введення та застосування маркетингового менеджменту в діяльність фірми. Тобто, можна стверджувати що від ефективності маркетингового менеджменту залежить ефективність роботи фірми. Слід зауважити, що вчені стверджують обгрунтованість тези про невіддільність маркетингового менеджменту від управлінського процесу. Також, деякі вчені розглядають маркетинговий менеджмент як філософія ведення бізнесу, а інші розглядають як метод просування товарів та послуг. Маркетинговий менеджмент набуває важливого значення для задоволення процвітаючої конкуренції та необхідності розроблених стратегій розподілу для зменшення витрат та збільшення прибутку.uk_UA
dc.description.abstractThe success of the proper functioning of the enterprise and its profit depends on the skillful introduction and application of marketing management in the activities of the firm. That is, we can say that the effectiveness of marketing management depends on the effectiveness of the firm. It should be noted that scientists argue the validity of the thesis of the inseparability of marketing management from the management process. Also, some scholars see marketing management as a business philosophy, while others see it as a method of promoting goods and services. Marketing management is becoming important to meet thriving competition and the need for developed distribution strategies to reduce costs and increase profits.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjectorganizationuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.titleМаркетинговий менеджмент в діяльності ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» з урахуванням світового досвідуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing management in the activities of PJSC "Pharmaceutical firm "Darnytsia" taking into account the world experienceuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_073_Коновальчук К. Д..pdfДипломна робота1.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.