Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51984
Назва: Маркетинговий менеджмент в діяльності ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» з урахуванням світового досвіду
Інші назви: Marketing management in the activities of PJSC "Pharmaceutical firm "Darnytsia" taking into account the world experience
Автори: Коновальчук, Карина Дмитрівна
Ключові слова: маркетинговий менеджмент
маркетинг
аналіз
планування
організація
мотивація
marketing management
marketing
analysis
planning
organization
motivation
дипломна робота
graduate work
Дата публікації: 12-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Успіх правильного функціонування підприємства та отримання його прибутку залежить від вмілого введення та застосування маркетингового менеджменту в діяльність фірми. Тобто, можна стверджувати що від ефективності маркетингового менеджменту залежить ефективність роботи фірми. Слід зауважити, що вчені стверджують обгрунтованість тези про невіддільність маркетингового менеджменту від управлінського процесу. Також, деякі вчені розглядають маркетинговий менеджмент як філософія ведення бізнесу, а інші розглядають як метод просування товарів та послуг. Маркетинговий менеджмент набуває важливого значення для задоволення процвітаючої конкуренції та необхідності розроблених стратегій розподілу для зменшення витрат та збільшення прибутку.
The success of the proper functioning of the enterprise and its profit depends on the skillful introduction and application of marketing management in the activities of the firm. That is, we can say that the effectiveness of marketing management depends on the effectiveness of the firm. It should be noted that scientists argue the validity of the thesis of the inseparability of marketing management from the management process. Also, some scholars see marketing management as a business philosophy, while others see it as a method of promoting goods and services. Marketing management is becoming important to meet thriving competition and the need for developed distribution strategies to reduce costs and increase profits.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: Остапенко Тетяна Генадіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51984
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2021_073_Коновальчук К. Д..pdfДипломна робота1.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.