Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51968
Title: Система управління рухом рискання літака за статичним законом
Authors: Бало, Жоао Жозе Таті
Keywords: рискання
методи інтегрованого проектування
логарифмічні характеристики розімкнутої системи
системи автоматичного управління рухом
частотні характеристики
дипломна робота
Issue Date: Jun-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Розвиток технологій у сучасному світі продовжує зростати швидше, ніж будь- коли. В результаті цього зростання в авіаційній промисловості були створені літаки з безліччю конструкцій і завдань (з найпростіших балонів, дирижаблів, реактивних літаків, автоматичних міжпланетних кораблів тощо). Основне призначення будь-якого літака - літати по необхідній траєкторії. Необхідність управління кутовим рухом викликана тим, що літак повинен займати цілком певне положення щодо векторам швидкості центру мас. Коли літак рухається в атмосфері, на нього впливають сила тяги, аеродинамічні сили, які залежать від режиму польоту та стану атмосфери, сили тяжіння. Під дією цих сил рух літака постійно порушується, а параметри польоту відхиляються від розрахункових. Для усунення результуючих відхилень від зазначеного режиму польоту враховується така вимога, як зміна режиму роботи двигуна та відхилення відповідних поверхонь управління повітряним судном.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51968
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аерокосмічних систем управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_151_2021_Бало_Жоао Жозе_Тати.pdfдипломна робота7.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.