Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСніговська, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorМалахіті, Андрій Васильович-
dc.date.accessioned2021-07-07T13:30:40Z-
dc.date.available2021-07-07T13:30:40Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationСніговська О.В., Малахіті А.В. Етнічні стереотипи греків у сучасному мовному просторі (на прикладі словника новогрецької мови Г. Бабіньотиса) / О.В. Сніговська // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. О.Г. Шостак. - К.: Талком, 2021. – с.298-304uk_UA
dc.identifier.uri978-617-8016-02-9-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51964-
dc.descriptionЛітература 1. Μπαμπινιώτης, Γ., Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Αθήνα, 1998, 2064 σ. 2. Φλάισερ, Χάγκεν, Οι Έλληνες απέναντι στους «Άλλους». Εθνικά στερεότυπα και λεξικογραφικές ερμηνείες ταυτότητας. The Athens review of books, Τεύχος 123, 16 Δεκεμβρίου 2020. Πρόσβαση: https://athensreviewofbooks.com/arxeio/teyxos123/4566- oi-ellines-apenanti-stous-allous-ethnika-stereotypa-kai-leksikografikes-ermineies taftotitasuk_UA
dc.description.abstractМова є найбагатшим джерелом для вивчення процесів формування етнічної самосвідомості народу та етнічних стереотипів поведінки і сприйняття інших етносів. Адже аналіз імен, етнонімів, топонімів, астронімів тощо виявляє глибоку закріпленість у мові своєрідності середовища мешкання і нерозривно пов’язаного з ним світогляду народу. Фразеологізми і прислів’я наочно ілюструють спосіб життя, географічне положення, історію та традиції тієї чи іншої спільноти, об’єднаної однією культурою. Кожна етнічна група по-своєму засвоює і оцінює довкілля, керуючись внутрішньою моделлю поведінки, так званою опозицією «свій-чужий». Під поняттям «чужий» розуміються такі характеристики, як-от: нетутешній, іноземний, що знаходиться за межами рідної культури; незнайомий, невідомий і важкодоступний для пізнання; дивний, незвич(ай)ний, що контрастує з оточенням; неприпустимий, такий, що несе загрозу для життя; надприродний, всемогутній, перед яким будь-яка людина виглядає безсилою. Таким чином, «своє» сприймається людьми як аксіома, що не потребує доказів чи спростувань, а «чуже» має ознаки негативного і руйнівного початку. Вищеозначені поняття, прийняті в якості моделей особистої поведінки, увиразнюються в процесі міжкультурної комунікації як етноцентризм.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТалком, Київuk_UA
dc.subjectетнічні стереотипиuk_UA
dc.subjectгрекиuk_UA
dc.subjectсучасний мовний простірuk_UA
dc.subjectсловникuk_UA
dc.subjectновогрецька моваuk_UA
dc.subjectБабіньотисuk_UA
dc.titleЕтнічні стереотипи греків у сучасному мовному просторі (на прикладі словника новогрецької мови Г. Бабіньотиса)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc821.09(100)(082) Н35uk_UA
Appears in Collections:Національна ідентичність в мові і культурі. ХІV Міжнародна конференція

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SnigovskaMalahiti.pdf717.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.