Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51855
Title: Гра-Вікторина на базі WEB-технології.
Authors: Вороніна, Євгенія Сергіївна
Keywords: дипломна робота
WEB
гра
вікторина
веб-додаток
мови програмування
середовища розробки
інтерфейс користувача
Issue Date: 27-Jun-2021
Publisher: Національний авіаційнй унівкрситет
Citation: Вороніна Є. С. Гра-Вікторина на базі WEB-технології. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “ “Комп’ютерні науки”, “Інформаційні управляючі системи та технології”.- Київ, 2021. – 59 с.
Abstract: Вплив глобальної комп'ютерної мережі Internet на сучасний світ не має історичних аналогів. Його сьогоднішній день - це початок епохи електронного заповнення усіх сфер людського життя, це основа нової філософії і нового способу мислення. Web-технології повністю перевернули уявлення про роботу з інформацією, та й з комп'ютером взагалі. Виявилося, що традиційні параметри розвитку обчислювальної техніки - продуктивність, пропускна здатність, ємність запам'ятовуючих пристроїв - не враховували головного "вузького місця" системи - інтерфейсу з людиною. Застарілий механізм взаємодії людини з інформаційною системою стримував впровадження нових технологій і зменшував вигоду від їх застосування. І тільки коли інтерфейс між людиною і комп'ютером був спрощений до природності сприйняття звичайною людиною, послідував безпрецедентний вибух інтересу до можливостей обчислювальної техніки. Сучасні технології інтегруються в різні сфери нашого життя щодня. Одна з таких сфер – освіта, що розвивається щодня, розробляються нові методи для покращення рівню освіти. Саме тому інтеграція сучасних технологій в освітній процес сприяє зміні підходу до навчання, збільшенню об’єму поглинутих знань, використанню нові технології для самореалізації у не доступних раніше сферах. Багато освітніх методів створені завдяки використанню комп’ютерів, смартфонів, планшетів. З вимушеним переходом на дистанційне навчання, завдяки освітнім платформам та застосункам, що дозволяють користувачу набувати знань по підготовленим програмам, можливості збільшуються. За рахунок щохвилинної доступності до навчального матеріалу та відсутності фіксованого часу для навчання, користувачі мають можливість навчатись у будь-який час. Це зробило освітній процес зручним та продвинутим. Відповідно це сприяє навчальному процесу та провокує освітні програми до розвитку та вдосконалення. Нові формати представлення інформації дозволяють експериментувати з створенням персональних навчальних підходів, що сприяє підвищенню продуктивності навчання та збільшує8 кількість засвоєного матеріалу. Одним з таких форматів є освітні web-платформи, що надають можливість охопити всі вікові категорії, персоналізуючи освітній матеріал під вік користувача та подаючи навчання в різних формах: лекцій, відеоматеріалів, ігрових застосунків.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, кандидидат технічних наук, Климова Асія Сабирівна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51855
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_122_Вороніна_Є_С.pdfДипломна робота бакалавра1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.