Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51672
Название: Національні особливості системи освіти у Фінляндії
Авторы: Анпілогова, Тетяна Володимирівна
Ключевые слова: освіта
система
національні особливості
Фінляндія
навчання
PBT/L
PISA
Дата публикации: апр-2021
Издательство: Талком, Київ
Библиографическое описание: Анпілогова Т.В. Національні особливості системи освіти у Фінляндії /Т.В. Анпілогова// Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. О.Г. Шостак. - К.: Талком, 2021. – с.141-146
Краткий осмотр (реферат): Незважаючи на заклики до реформи освіти в міжнародному масштабі, в освітній системі багато чого не змінюється чи не робиться. Багато приватних та державних шкіл працюють за тими самими застарілими системами. Багатьом людям відомий стереотип працьовитості, запам’ятовування, трудової етики тощо, притаманний таким країнам, як Китай, Сингапур та Японія. Вони займають перше місце в математиці та науці за даними програми міжнародного оцінювання студентів (PISA), яка регулярно публікує звіти. Міжнародне дослідження якості освіти PISA, що майже 20 років тому започаткувала Організація економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР), є одним із найавторитетніших джерел інформації про середню освіту у світі. На сьогодні в дослідженні беруть участь понад 80 країн / економік. Їхні урядовці довіряють результатам PISA і використовують їх для прийняття обґрунтованих політичних рішень у галузі освіти. Україна долучилася до PISA в 2018 р. Звіти представляють детальну інформацію про результати навчальних досягнень 15-річних підлітків у таких галузях, як читання, математика та природничо-наукові дисципліни, а також про ті чинники, від яких залежить рівень читацької, математичної та природничо-наукової грамотності учнів / студентів. Відповідно до цих результатів, Україна опинилася посередині списку.
Описание: Література 1. PISA оголосило результати оцінювання знань школярів URL/https://www.auc.org.ua/novyna/pisa-ogolosylo-rezultaty-ocinyuvannya-znan-shkolyariv (дата звернення: 08.02.2021) 2. Вчитися і бути щасливими – про що свідчать результати PISA Фінляндії URL/https://nus.org.ua/articles/vchytysya-i-buty-shhaslyvymy-rezultaty-pisa-finlyandiyi/(дата звернення: 08.02.2021) 3. Is this Finnish school the perfect design? URL/https://www.weforum.org/agenda/2017/10/why-finland-is-tearing-down-walls-in-schools/ (дата звернення: 08.02.2021)
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51672
ISBN: 978-617-8016-02-9
Располагается в коллекциях:Національна ідентичність в мові і культурі. ХІV Міжнародна конференція

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Anpilogova.pdf224.92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.