Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51622
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозачок, Олександра Вячеславівна-
dc.date.accessioned2021-07-01T07:56:41Z-
dc.date.available2021-07-01T07:56:41Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationКозачок О. В. Просування диджитал-медіа "Crush" в Інстаграмі. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 71 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51622-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: старший викладач Куцан Олена Іванівна.uk_UA
dc.description.abstractІнтернет, як середовище комунікації, постійно прогресує та ускладнюється, паралельно розширює можливості для діяльності людей в інтернеті, разом з цим розширюються і можливості для просування компаній в віртуальному середовищі. Так, в ХХІ столітті виникла необхідність в виділенні нового напрямку в структурі маркетингу, котре б описувало особливості досягнення цілей маркетинга в інтернеті, або ж сучасний інтернет–маркетинг. Значення реклами невпинно зростає в усіх соціальних мережах. А особливо великого значення набуває реклама в соціальній мережі Інстаграм. Диджитал–медіа – це комплексне використання різних методів просування продукту за допомогою цифрових каналів. Його суть заключаєтся в залученні аудиторії в онлайн–середовище. Ключовий фактор – максимально щільна робота з аудиторією, яка в даний час задає тенденції Диджитал–медіа. Оскільки ця сфера є досить динамічною, нові тенденції так само швидко з'являються, як і втрачають свою актуальність, тому для ефективного контакту з аудиторією брендам доводиться весь час підлаштовуватися під зміни уподобань публіки. Однак поряд з цією складністю DigitalMedia володіє рядом унікальних переваг. Головне із них –комплексна робота з аудиторією, яка може бути спрямована одночасно на формування та підтримку іміджу, продажу, підтримку користувачів, збір зворотного зв'язку від них і багато іншого. При цьому інструменти Диджитал–медіа являются доступними навіть для малого бізнесу, чого не можна сказати, наприклад, про традиційну ТВ–рекламу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectдиджитал-медіаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.titleПросування диджитал-медіа "Crush" в Інстаграміuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Козачок О.В..pdfДипломна робота1.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.