Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51583
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаранчук, Анастасія Ігорівна-
dc.date.accessioned2021-06-30T08:57:52Z-
dc.date.available2021-06-30T08:57:52Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationБаранчук А. І. Просування студії краси "Stasie. studio" в соціальних мережах. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 63 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51583-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: кандидат філософських наук Маєвська Марина Миколаївна.uk_UA
dc.description.abstractНа сьогоднішній день набуває особливо важливого значення мережа Інтернет, що стала основним творцем світових тенденцій. Інтернет сприяє перевтіленню глобальних поглядів людства та його соціальних структур. Зараз ми не уявляємо свого життя без Інтернету. Він безсумнівно увійшов в нашу повсякденність. Постійне користування мережею вдома, на роботі, проведення часу на сторінках у соціальних мережах стали невід‘ємною частиною людини, а з часом ще і багатьох підприємств. Інтернет-технології еволюціонують кожного року, тож для багатьох сфер бізнесу наявність акаунтів в соціальних мережах стала своєрідним «must have». Одна з них – послуги краси та естетики. Відбувається це тому, що ця сфера має яскраво виражену візуальну складову, особливо необхідну в Instagram та інших соціальних мережах. Складно уявити, що люди раніше обходилися без профілю в соціальній мережі, а підприємства шукали клієнтів без реклами в Інтернеті. Тож актуальність дослідження зумовлена потребою у просуванні власного бізнесу за допомогою соціальних мереж та інших нових каналів і у пошуку нових способів залучення клієнтів в студію краси. На етапі становлення будь-якого бізнесу зі сфери обслуговуванння з‘являється необхідність у створенні великої, а головне, якісної клієнтської бази та стратерії просування як контенту, так і самого салону. У той же час, не дивлячись на те що інтернет є невід'ємною частиною бізнесу, досі не всі компанії ефективно використовують інструменти інтернет маркетингу і соціальні мережі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectконтент-стратегіяuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleПросування студії краси "Stasie. studio" в соціальних мережахuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Баранчук А.І..pdfДипломна робота2.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.