Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51583
Название: Просування студії краси "Stasie. studio" в соціальних мережах
Авторы: Баранчук, Анастасія Ігорівна
Ключевые слова: дипломна робота
реклама
соціальні мережі
цільова аудиторія
контент-стратегія
креативність
маркетинг
Дата публикации: июн-2021
Библиографическое описание: Баранчук А. І. Просування студії краси "Stasie. studio" в соціальних мережах. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 63 с.
Краткий осмотр (реферат): На сьогоднішній день набуває особливо важливого значення мережа Інтернет, що стала основним творцем світових тенденцій. Інтернет сприяє перевтіленню глобальних поглядів людства та його соціальних структур. Зараз ми не уявляємо свого життя без Інтернету. Він безсумнівно увійшов в нашу повсякденність. Постійне користування мережею вдома, на роботі, проведення часу на сторінках у соціальних мережах стали невід‘ємною частиною людини, а з часом ще і багатьох підприємств. Інтернет-технології еволюціонують кожного року, тож для багатьох сфер бізнесу наявність акаунтів в соціальних мережах стала своєрідним «must have». Одна з них – послуги краси та естетики. Відбувається це тому, що ця сфера має яскраво виражену візуальну складову, особливо необхідну в Instagram та інших соціальних мережах. Складно уявити, що люди раніше обходилися без профілю в соціальній мережі, а підприємства шукали клієнтів без реклами в Інтернеті. Тож актуальність дослідження зумовлена потребою у просуванні власного бізнесу за допомогою соціальних мереж та інших нових каналів і у пошуку нових способів залучення клієнтів в студію краси. На етапі становлення будь-якого бізнесу зі сфери обслуговуванння з‘являється необхідність у створенні великої, а головне, якісної клієнтської бази та стратерії просування як контенту, так і самого салону. У той же час, не дивлячись на те що інтернет є невід'ємною частиною бізнесу, досі не всі компанії ефективно використовують інструменти інтернет маркетингу і соціальні мережі.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: кандидат філософських наук Маєвська Марина Миколаївна.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51583
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Баранчук А.І..pdfДипломна робота2.89 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.