Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51583
Title: Просування студії краси "Stasie. studio" в соціальних мережах
Authors: Баранчук, Анастасія Ігорівна
Keywords: дипломна робота
реклама
соціальні мережі
цільова аудиторія
контент-стратегія
креативність
маркетинг
Issue Date: Jun-2021
Citation: Баранчук А. І. Просування студії краси "Stasie. studio" в соціальних мережах. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 63 с.
Abstract: На сьогоднішній день набуває особливо важливого значення мережа Інтернет, що стала основним творцем світових тенденцій. Інтернет сприяє перевтіленню глобальних поглядів людства та його соціальних структур. Зараз ми не уявляємо свого життя без Інтернету. Він безсумнівно увійшов в нашу повсякденність. Постійне користування мережею вдома, на роботі, проведення часу на сторінках у соціальних мережах стали невід‘ємною частиною людини, а з часом ще і багатьох підприємств. Інтернет-технології еволюціонують кожного року, тож для багатьох сфер бізнесу наявність акаунтів в соціальних мережах стала своєрідним «must have». Одна з них – послуги краси та естетики. Відбувається це тому, що ця сфера має яскраво виражену візуальну складову, особливо необхідну в Instagram та інших соціальних мережах. Складно уявити, що люди раніше обходилися без профілю в соціальній мережі, а підприємства шукали клієнтів без реклами в Інтернеті. Тож актуальність дослідження зумовлена потребою у просуванні власного бізнесу за допомогою соціальних мереж та інших нових каналів і у пошуку нових способів залучення клієнтів в студію краси. На етапі становлення будь-якого бізнесу зі сфери обслуговуванння з‘являється необхідність у створенні великої, а головне, якісної клієнтської бази та стратерії просування як контенту, так і самого салону. У той же час, не дивлячись на те що інтернет є невід'ємною частиною бізнесу, досі не всі компанії ефективно використовують інструменти інтернет маркетингу і соціальні мережі.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: кандидат філософських наук Маєвська Марина Миколаївна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51583
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Баранчук А.І..pdfДипломна робота2.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.